Tu cum iubesti prin sms?

Ieri am gasit un telefon.

Telefon in care am gasit niste mesaje. Si le-am citit (cine se agita ca vai ca iui ca cum asa poate sa si iasa de pe blog).

Voi face, cu riscul de a fi judecata, o ordonare a oamenilor care au trimis mesajele, cu respectarea intimitatii, desigur.

Voi nota in ordine cronologica inversa mesajele, pentru ca asa „face sens”.

Here we go:

Alex

12 aprilie 2008: Dragostea mea!

16 februarie 2008: Iti multumesc ca existi in viata mea. Fara tine mi-as fi imaginat ca suferinta se reduce la un examen ratat sau la o durere de dinti.

12 ianuarie 2008: S U F A R

7 decembrie 2007: e ceva din „9 songs” in despartirea asta muta intr-un taxi. Doar ca melodiile au fost proaste si n-au fost 9, soferul a fost idiot, iar dragostea… 🙂

17 noiembrie 2007: Te urasc! Aaa, ca te iubesc nici nu mai conteaza.

7 octombrie 2007: Probabil ca o sa ma distrugi. Candva o sa-ti poti trece asta in CV

5 octombrie 2007: Sa stii ca, one day, o sa te fac cea mai fericita fiinta

18 septembrie 2007: Crede-ma ca Totul despre sex va expira inaintea sentimentelor mele

17 septembrie 2007: Textul asta n-ar trebui sa ti-l servesc: mor sa fiu cu tine

31 mai 2007: Am ajuns. Am fost tare, amuzant si coerent, au zis aia d acolo :). Pui roz, te iubesc de mor. Ai grija la cafea dimineata sa nu ti se faca rau.

Voi comenta doar atat acum: Alex (daca nu cumva a copiat textele dintr-o carte care a luat „Nobelul pentru indragostiti”) e omul care iubeste prin cuvinte asa cum nu am auzit sa iubeasca vreodata cineva. Asa cum ar fuckin’ face bine sa inteleaga toti barbatii din lumea asta sa iubeasca. Ca e singurul mod.

Iti multumesc.

3 gânduri despre „Tu cum iubesti prin sms?

  1. Poetii,povestasii stau la coltul sperantei si iubesc,tu treci,te petreci si cuvintele se amesteca cu pasul si nu vei auzi de-i plins-ris;zornaie la glezna ta un cuvint -il crezi sau nu…depinde de tine!Ai grija urechea e o combinatie pt.inselarea ochiului.Iubirea prin sms -un fel de „encore moi”

  2. mda. nu se face, dar si eu as fi facut la fel. ce dragut. am trimis si primit si io deastea o gramada pe vremuri. le aveam stranse de pe la unii, de pe la altii, pana cineva si-a bagat nasul si mi le-a sters pe toate. si apoi, cand a mai avut chef, razand, le-a sters iar pe toate: sa stergem trecutul. si iata-ma cu telefonul aproape gol de mesaje. imi aduc aminte doar unul: „Mis u. adica o domnisoara din china” care a fost amuzant. dar alea asa pline de intelesuri si subintelesuri… s-au dus toate pe apa delete-ului.

Lasă un comentariu