Va multumesc, oameni frumosi din viata mea

in contul lui ieri:

le multumesc parintilor mei, care mi-au zis lucruri frumoase si care mi-au transmis iubirea lor. si ca au formulat lucruri dragutze, de genul „unde ai pupat nu faci caca”.

ii multumesc acidei, care m-a pupat si mi-a dat hainele ei (pt femei cu tzatze mari) si prosop sa ma sterg dupa ce fac dush. si altele.

ii multumesc lui horea, care mi-a dat atata caldura de nu stiu cum am dus-o. da’ am dus-o.

ii multumesc dlui groza, care cand m-a strans o data am crezut ca imi crapa o coasta.

ii multumesc baiatului ungur (cum il cheama oare? hmhm) care mi-a zis ca el danseaza pentru mine numai sa imi fie bine.

ii multumesc chiar si lui cristi, desi nu a inteles nimic.

si lui puiutzu, care a zis ca daca e cazu, crapa un cap. nu a fost cazul.

si cristinei, care danseaza sexy si ride misto.

si ioanei care a bagat filosofiile ei din tolba secreta.

cu siguranta sunt mai multi.

le multumesc oamenilor frumosi si buni din viata mea. prietenilor mei.

UPDATE. Ii multumesc si fetei cu maieu mov cu linii negre. Care a vrut sa intre la baie inaintea mea si m-a izbit in cot si s-a dat smechera. si care, cand a iesit, s-a trezit cu un deget infipt politicos in gaura aia ce se casca fix intre clavicule. si cu un sfat ferm si prietenesc: „sa nu te mai prind ca faci asa ceva vreodata. cu cineva. sa iti intre bine in cap. si acum dispari”. sfat la care ea a raspuns „hmhmhm mrmrmr ihi ihi da bine” si cu ochii cat globul pamantesc. nu am speriat in viata mea asa pe cineva. cu un deget si niste cuvinte. nu am fost niciodata asa rea cu cineva. nu sunt deloc mandra de asta, daca e cazul sa mai mentionez. totusi ii multumesc ca, desi nu mi-e prietena, a inteles tot. bine, apoi s-a facut muci. post traumatic shock.

5 gânduri despre „Va multumesc, oameni frumosi din viata mea

  1. oamenii s-au infrumusetat in viata ta,dar ai grija!sintem inveliti atit de discret cu mindrie,incit uitam de iubire,de vorba de drag…Joycina draga,scrie ceva drept multumire!Sa ne fie de bine omenia!

  2. Daca intr-adevar a fost ziua ta iti spun si eu „La multi ani!” nu inainte de a ramane un pic surprins sa aflu ca suntem nascuti in aceeasi zi 🙂 Take care!!

  3. @ eu (mama 🙂 ): stiu, iubita, dar ce zici tu e valabil intre oameni. doar intre oameni.

    @ krunta, ionut mangu (aka kruntu), zamolxis si mihnea, care au zis pe mess acelasi lucru: nu, nu a fost ziua mea propriu-zis. totusi… a fost un fel de ziua mea, numai ca invers.

    @ zamolxis in special: termina cu propunerile. sunt deplasate 🙂

Lasă un răspuns

