Taken fragranted/Prinşi în fragrant

***
Smell of unisex perfume and cigarretes
in plastic bottles.
here and there a hint of big tasty
with onion, extra sauce and musk
coming from you scars,
from your totally fucked up hair,
from the way you turn
your whole body
towards me.

I smell nervousely
exactly how you’ll reach out your hand
to touch my face
and I won’t want to move anymore
not even to scratch
an itchy bite from a spider
that can read thoughts.

I can smell your puzzling way
of looking at me.
You say it’s better this way,
mysteriously.
But when you smell my smile
you already know
that I will carry my shoulder straps
like the train of a bridal dress,
a green bride, with her hair like the woods. Only shorter.

I can smell that you will have to leave
and that I can stay
if I want to stay
somewhere where you are not anymore.
And yea, why should you still be there
with me
when you already carry my smell
with you
so you can leave.

But I stayed.
Smelling of you.

***
Miros de parfum unisex şi ţigări
în sticle de plastic.
pe ici, pe colo un iz de big tasty,
cu ceapă, sos dublu şi mosc
ce aleargă de nebun
din cicatricile tale,
din părul total aiurea,
din felul în care te întorci
cu tot corpul
spre mine.

Miros cu mari emoţii
exact cum îţi vei întinde palma
să-mi cuprinzi tot obrazul
şi să nu mai vreau să mă mişc după aceea
nici cât să scarpin
o pişcătură aproape fatală
de paianjen care citeşte gânduri.

Miros puţin din privirea ta „puzzling”.
Cică e bine aşa,
cu mister.
Dar când imi miroşi zâmbetul
ştii deja
c-o să îmi car bretelele ca pe-o trenă
de mireasă verde
cu părul padure-scurt.

Miros că trebuie să pleci
şi că eu pot să mai stau
dacă vreau să stau
undeva unde tu nu mai eşti.
Şi, de fapt, de ce-ai mai fi?
oricum porţi mirosul meu
cu tine
deci poţi să pleci.

Dar eu am rămas.
Mirosind a tine.

*regăsită prin foldere mai vechi, semn că ar fi cazul să fac curăţenie nu numai prin casă.

Lasă un răspuns

