un alt august

intr-un august

iti numaram dintii rasariti in zambet

stangaci si dureros

„mi-ai disparut tristetea”

ai spus. trecuse o vreme

de cand mi-o aparusesi tu.

carnea, nu pielea.

respiratia si lipsa ei,

saratul din lacrimi in cafeaua profesionist de dulce.

durere de atata soare peste noptile noastre.

inima in haine de nunta. rosu, alb.

palma stransa apasat a mangaiere, intre umar si gat.

asa cum pastrezi in pumn gandacelul-minune pe care l-ai intalnit

poate prea batran.

uzat.

resemnat.

gresind.

nesimtind.

la urma urmei

cati neuroni pot face bunjee-jumping fatal pentru fericirea asta?

se arunca precum disperatii de la world trade center:

cu sperantze absurde, intr-o explozie asa, din senin

la prima vedere.

carnea e tot mai piele

ziua tot mai noapte

si te rogi sa mai fii.

sa mai fii artera mea inversa

ce duce la inima.

4 gânduri despre „un alt august

  1. te-am citit. si azi si zilele trecute. hmmm….impressive.
    esti sigura ca esti aia mica, pistruiata, care rugucea baietii? ce mai bucurie mi-ai stiut face……

Lasă un răspuns

