O noapte de cacat. Plina.

Multumesc pentru sugestiile de a scrie in romana. Le respect. O voi face doar atunci cand situatia o cere – e.g. acuma. Sa afle si mama, care nu e experta in cititul in engleza.

Am fost ieri la „Visul imaginatiei”. Nu, nu e un fel de Valentino si nici macar mizeria aia de Zara. Am mai zis oare ca snobii mi-s uritzi? No bine. Deci „Visul imaginatiei” era pana ieri un second hand pe care Lavi mi-l descria exact ca pe un… vis al imaginatiei. Pana si numele, mai, pana si numele e aproape imposibil de conceput! 🙂
Intru, gasesc lucruri minunate si merg sa le incerc. „Pot sa intru si eu cu tine?”, aud o voce de fata. „Nu te deranjeaza?”. „Nuuu”. Si chiar nu, din punct de vedere al inimitatii si al pudicitatii pe care nu o posed. Ma deranja doar ca nu vedeam de ea in oglinda si ma mai irita putin ca avea corp urit si mustati la gurutza. „Hai tuuu sa vezi bluza (o bluza usor hippie – n.r.)”, o cheama fata pe o prietena. Care prietena ii spune „Noa, ii super. Tu, o sa iti fie buna si la biserica!”. Erau „surori”. Yeah, sister, get in oon!
Daca de fapt eu eram posibila victima a unei incercari senzuale de convertire? Nu am fost. Si am iesit, facandu-i loc sa se strecoare in cabina unei doamne pe la 75 de ani. „Let’s come togeher in a swweeet harmony”.

Plec, si pe strada, in horror caldura, ma opreste un baietel de vreun metru si 40. „Serus, nu imi dai ceva bani?”. „N-am, hei”. „Da’ unde stai? Daca stai aproape nu mergi sa imi aduci ceva de mancare? Orice”. M-a apucat jena. „O sa vin sa te vizitez in alta zi”. „Stai sa o chem pe mama. Da-mi dai numaru tau de telefon, sa te sun sa vad cand vii?” „Maai, da tu incerci sa fii gagicu meu de imi ceri numarul?”. „Da… da’ cand vii? Maine?! Haidee!”. „Vin. Vin zilele astea”, am incheiat zambind. Stiind ca daca zic „maine”, copilul toata ziua ma va astepta. Si nu o sa ajung. Si cel mai urit e cand astepti pe cineva crezand ca ajunge. Si el e sigur nu ajunge.

Dar clar o sa merg pe la ei cu ceva paine, cartofi, de-astea.

Bun, si dupa o sesiune de hairstyling cu Razvan, care mi-a facut o freza asa… senzualo copilareasca si obraznica… urc pe Republicii. Si incepe ploaia. Si la un moment dat se duce dracului vizionarea „Top Gear” (top 5 emisiuni in istoria televiziunii. Parerea mea.) Ca ploua de vreo juma de ora si la demisolul pe care cu mandrie il ocupam iesise apa din matca, in baie. Si apa aceasta adusese cu ea niste particule maronii care, in limbaj comun, se numesc cacat.

Chemat apa-canal. Venit baietii, urlat prin curte, gasit o perdea (PERDEA!) infundata in canal. Ca si cum stai si te speli si la un moment dat perdeaua de dush se desprinde singura din inele si se indreapta cu pasi repezi spre scurgere. Si tu esti paralizat vazand o asemenea minune. Si ea se face mica si pleaca, inceeeet, prin canalutz. Si tu nu faci nimic, nu tragi de ea, nu o scoti, sa nu strici armonia lumii.

Sa va zic cum am strans apa mocicoshe in galetzi? Sau cum eram incaltzata in bocanci nr 43 si aveam manusi de guma? Sau cum am vorbit cu tziganii de la Apa? Sau cu pompierii care or ajuns dupa „colegii” lor si au fost dezamagiti: „Pai ati fost inundati sau nu?!?!”? Sau cum priveam, dupa cina luata inainte de incident, bucatzelele de cacat (mici, ce-i drept! multumesc cerului!) care dansau foxtrott prin apa din baie? Nu va zic nimic din astea.

Mai bine ascultati niste muzica. Sa va fie de bine ;):

4 gânduri despre „O noapte de cacat. Plina.

Lasă un răspuns

