Jurnal TIFFizat (zilele 3 si 4)

Si uite cum, dupa ce in ziua 2 nu am scris, ci am pus doar poze, in zilele 3 si 4 (duminica si luni), nici macar nu am pus postare noua.

ZShame on me.

– Tudor Caranfil m-a trecut strada duminica, ca imi era foarte rau. „Dora, poti sa ma iei si de bratz, imi face placere. Dar… stii… o sa ne iasa vorbe”, mi-a zis. 🙂 E un frumos el, cu rucsacul pe care il tzine in mana, baieteshte. Asa ca i-am zis „Cu asa un cavaler m-as bucura sa imi iasa vorbe”. 🙂 A, pentru cei care nu stiu cine e: e un sever critic de film. e tata lui nae caranfil. si e cel mai sarmant personaj masculin (bine bine, unul dintre cele mai) pe care l-am cunoscut vreodata. Si are 78 de ani.
:)) si anul trecut ne-a promis mie si lui lavi acreditari la cannes. oare sa ii reamintim?

– l-am cunoscut pe Huseyin Karabey, regizorul de la „My Marlon and Brando” si am ajuns sa ne imprietenim. E unul dintre cei mai inocenti oameni din festival (din cati stiu). In cel mai bun sens al cuvintului: „Masura succesului meu e sa imi spuna oamenii ca au simtit sinceritatea in filmele mele. nu metafore. nu tehnica regizorala”.

… mai multe scriu maine ca am bagat numai pauza mica azi.

iaca poze:

Un gând despre „Jurnal TIFFizat (zilele 3 si 4)

Lasă un răspuns

