Rebit munceste. Ca sa vezi!

Dupa cum am punctat in titlu, rebit munceste. Nu o sa scriu in textul asta ca de fapt mult din ce face ar putea face mai bine (ma rog, perfect chiar) daca m-ar asculta mai atent si ar tzine cont mai mult de ce ii zic… No, tocmai am zis. Scuze :)).

Rewind. Deci rebit munceste. E serios si dedicat. Se implica pe baza continua si cu energie. Pe care uneori stiu ca crezi ca nu mai ai de unde sa o scoti. Dar o scoti. Si mergi inainte in fiecare zi si iti sacrifici uneori si momentele de liniste pe care le-ai putea avea acasa. Le sacrifici pentru munca, ca simti ca pe termen lung it’s for the best.

Firma – pe care o are impreuna cu prietenul si asociatul sau (si amicul meu 😀 ) Razvan, se numeste Bazalt Transilvania si distribuie si monteaza piatra naturala. Bazalt, granit, marmura, compozite. D-astea, de nu le stiam eu inainte. Le monteaza cu o echipa de baieti tare de treaba, in interioare de case, in exterioare. Paveaza de la hoteluri la „casutze” de oameni. Si in firma asta incerc si eu sa ma implic asa cum pot si atat cat se poate.

Pe net e deocamdata in lucru, la www.bazalttransilvania.com. . Dar uita-te acum si pune-ti oricum bookmark, ca sigur o sa ai nevoie candva de o pietricica frumoasa si calda in curte sau in casutza linistita. 🙂

Si uite ca am scris un advertorial de suflet pentru prima data in viatza. Si nici plata nu e in banutzi. Si nici in natura, jur! 🙂

p.s. acest text este dedicat si tuturor celor care presupuneau ca am niste avantaje materiale deosebite datorita etniei.

8 gânduri despre „Rebit munceste. Ca sa vezi!

    • draga costi, am 2 mentiuni pentru ca nu ma pot abtine de la o faza (te vei prinde tu 🙂 ):

      – dar tu cine esti, costi? ca daca esti acel costi, atunci am o singura intrebare: ai dat la curcutzaaa? :)) si daca esti zee costi atunci stii ca rebit e baiatu de care iti place si cu care mai povestesti tu cand iesim impreuna.

      – oricum ar fi, vaz ca nu imi tare citesti povestile, daca nu te-ai prins pana acum cine e. e thom.

      – a, si daca esti un cititor care nu ma cunoaste, atunci nu intzeleg sensul intrebarii :))

  1. sunt un cititor care nu te cunoaste -> n-am inteles nici glumele.

    nu stiam ca scrii doar pentru cei care te cunosc. poate ar trebui sa faci precizarea de la inceput, sa nu ne mai pierdem vremea.

  2. stimate costi,

    nicio clipa nu am vrut sa sune superior si aiurea ceea ce am scris mai sus.

    am zis „- a, si daca esti un cititor care nu ma cunoaste, atunci nu intzeleg sensul intrebarii 🙂 )”

    asta inseamna ca nu pricep ce relevantza are cine e omul despre care vorbesc, daca oricum nu il poti identifica. si daca intri pe site, vezi ca e thomas, iubitul meu. dar asta explic, ca nu e relevant statutul lui raportat la mine.

    in plus, daca imi permiti comparatia cu sigurantza deplasata :)… e ca si cum citesti o carte, e personajul Thomas si il intrebi pe Kundera cand ajungi la pagina 187… „auzi, mai, dar cine e tipul asta totusi?”. te va trimite la paginile si capitolele anterioare. si nici nu iti va spune daca e inspirat de fiul lui, daca e strungar sau daca locuieste pe strada cu el. asta am incercat sa zic.

    presupunerea cum ca as scrie doar pentru oamenii care ma cunosc e hazardata si un pic rautacioasa.
    blogul asta e unul absolut fara pretentii de universalitate. dar asta inseamna doar ca nu mi-am facut prognoze de trafic, target si vizitatori unici/zi. inseamna ca nu mi-am facut caiet cu „retzete” de scris pentru trafic (egal bani). ca n-am avut chef.
    precum vezi, scriu ce-mi trece prin cap, nu prea filtrez informatia pentru a da bine sau pentru a suna asa cum ar dori o masa larga sa sune.

    ma cunosti, nu ma cunosti, esti barbat, femeie, TRF – truly funky (vorba celor de la Zara, via Mihnea)… oricine si oricum ai fi, esti binevenit. cu o exceptie: daca ai chef de polemici si scandaluri inutile, neargumentate si fara miza. eu nu am chef de asta, nu asta imi doresc de la oamenii de aici. am suficienta adrenalina in restul vietii, nu mi-o mai procur si din forumuri online.

    uite, ca am facut si un mic „disclaimer” banal pentru blog.
    iti multumesc ca l-ai provocat.

    o zi frumoasa. te mai astept pe aici cu ganduri bune si dispozitie insorita.

    szia

  3. am inteles ca te compari cu kundera, dar cam exagerezi.

    nu am cautat polemica, am pus doar o intrebare dupa ce intr-un text am gasit un cuvant necunoscut. n-am vrut sa declansez o dizertatie, ci doar sa inteleg textul pe care l-am citit. avem atat de putin timp, incat nu putem sa ne permitem sa ni-l consumam cu ceva ce nu intelegem.

    probabil n-ar fi trebuit sa cer nelamuriri, ci sa dau atotstiutor din cap si sa trec mai departe punand minutele ocupate cu cititul postarii in sertarul cu timp pierdut.

    dar crezi ca a fost constructiv sa compui doua eseuri in loc sa spui „e thomas, iubitul meu”?

  4. costi,

    vad ca incep sa imi pierd timpul eu cu tine acum. credeam ca esti la alt nivel de simt al umorului.

    „in plus, daca imi permiti comparatia cu sigurantza deplasata :)” – am scris asta mai sus pt simplul fapt ca la kundera e un personaj – thomas, cu acelasi nume ca al iubitului meu. coincidentza. gluma. poanta. am pus si smiley! ha ha. ai inteles acum?

    nu, nu era mai simplu sau mai greu sa scriu nicicum altfel. scriu cum vreau si cum simt si cum imi vine din prima. asta nu inseamna ca nu tzin cont de cititori. tocmai ca stiu ca ii vreau aici pe cei carora le e ok sa fac cum imi vine si cum simt eu.

    cui ii place, ramane. cui nu, pleaca. si esti primul om care ma citeste si care nu empatizeaza cu atitudinea asta.

    asa ca… mult succes in a-ti tine sertarele cu timp pierdut cat mai aerisite.

    daca iar ti se va parea o „dizertatie” inutila, chiar te rog sa nu te intorci aici. fara suparare.

    o zi luminoasa.

Lasă un răspuns

