visul unei dimineti de vara – episodul 1

e dimineata tare. si e soare care ma bazaie pe frunte. fac o pirueta in somn, spre stanga. intind mainile – pe una o pun pe urechea ta, pe cealalta, pe piept. ai vreo trei stropi de transpiratie acolo – crema hidratanta de dimineata pentru degetele mele. nu e de fitze, nu-i scumpa deloc.

deschid ochii catzeleshte, smechereste, te sarut si fac cafeaua la aparatul cu doua cani incorporate. mirosul te trezeste ca in desene animate si nu ca in reclamele proaste.

se aude muzica, la alegere – „sing for you”, „isn’t she lovely?” sau „i can see clearly now the rain is gone… all the bad feelings have dissappeared… it’s gonna be a bright, sunshiney day”. la la laaa.

ma invart prin bucatarie, cu sosete groase, albe si camasa ta, cea mai frumoasa. „pe tine sta mult mai bine. de fapt cel mai bine”, zici, si te freci la ochi cu o mana la care, culmea, nu ti-ai mai ros unghiile de vreo luna si ceva.

te iau un pic la dans, asa, de dimineata. rizi putin si imi zici ca ti-am tot promis ca te invat sa dansezi… de ce nu am mai facut-o? „las’ c-o facem si pe asta. avem timp. jur ca avem timp”. degeaba jur, ca habar nu am cat timp avem.

ne spalam pe dinti deodata. pufnesc in ris cand imi povestesti ultima aberatie scoasa de bunicu-tau, in timp ce iti clatesti gura. pasta de dinti sare pe oglinda si deseneaza un model abstract. e varianta mea de-ati scrie pe oglinda, cu ruj, „i love you”.

ne consultam cum sa ne imbracam. „cum te simti azi? sexi? sau copila? sau distanta? romantica? sa stiu ce sa iti sugerez”, intrebi. „aaah, iar te simti de toate intr-una?”. rizi din nou.

iti dau sa imbraci camasa mov inchis, de in, pe care ti-am cumparat-o cand am fost in barcelona si care mi-a luat ochii. „cand esti imbracat mov si in verde, uneori, mi se pare ca ma iubesti mai mult”. filosofii de apartament inchiriat. 🙂

e ora 8.09. la 8.30 fix trebuie sa fim fiecare undeva, cu treaba.

„o sa fie tare cald azi”, imi zici, cand eu ies din masina si ma saruti. iti simt firele de par mici si fierbinti, cu miros de cafea si colgate total. si nu numai.

„e cald deja. hot”, zambesc.

ma indepartez fluturandu-mi rochia scurta. primesc un sms. „esti tare frumoasa azi. te simt”. hehe.

raspund: „esti casa mea. si nu o casa inchiriata”.

Lasă un răspuns

