Narcisism fotografic. de aprilie.

De cativa ani incoace aveam o dilema asa, medie spre majora. Din ciclul „unde se duc norii cand se duc?”, „de ce au barbatii sfarcuri?” si altele la fel de sobre.

Ma intrebam cat de diferit as arata in cazul in care un make up artist (arist in ale machiatului), un hairstylist (coafez) si inca vreo doi experti de profil si-ar da intalnire in jurul corpului meu si ar face o petrecere pe el. Adica m-ar da cu toate alea pe fatza, m-ar coafa si m-ar imbraca, bronza si m-ar lugu lugu estetic vorbind.

Oare as arata asaa diva, distanta, grunge-cold as a rock, decadenta si senzuala simultan, ca donsoarele care imi plac prin revistele glamour? Ca eu asa ma simt si am un feeling ca ele stiu asta :))

Bun, si ma uitam asa la cate o fotografie si ziceam „ah, pai eu as fi mai buna in postura asta”.

Zis si facut. Sambata, prietena mea Teodora mi-a propus sa facem party-ul ala cu tone de fond de ten, rimel, par de pe cap si shooting pe Calea Turzii.

Nu a fost nici pe departe ceea ce ar fi iesit de la o pregatire profesionista si la un shooting profesionist. Teo are talent, dar ne-am grabit, eu nu mi-am gasit hainele, super obiectivele pt aparat nu existau, picioarele mi s-au invinetzit de la frig, tocurile imi intrau in noroi, unghiile nu erau polished, se mai opreau dube pe strada. Si altele asemenea.

Dar destul cu scuzele. Enjoy primul exercitiu de narcisism foto 🙂 :

Lasă un răspuns

