Ma fericeste, nu ma fericeste

nu ma omor dupa valentine’s, dar iubesc sa fiu iubita. soarele de pe cerul meu verde, verde straluceste mai frumos atunci cand se intampla.

cu gesturi largi. patetic, melodramatic. cu ridicat in bratze si sarutat in mijlocul strazii. cu mangaieri pe frunte si cu tzinut de mana tot timpul. cu flori si cu mici cadouri pentru copii (gume de mestecat si bomboane, jucarii din kinder si oameni ridicoli din plastilina s.a.m.d.) sau pentru femei. cu vorbe perfecte care valseaza spre mine noaptea si dimineata.

cu „iubita mea”.  cu „esti atat de frumoasa”. cu ochii lui inlacrimati. de fericire. cu el privindu-ma cu atata lumina in ochi cand (cica) nu il vad.

cu blindetze si cu papa adusa la pachet la serviciu. cu e-mailuri la prinz: „te iubesc”.

cu mers la 2 mai. si presarat nisip pe trup. „you’re my favourite work of art”.

cu el scriind in minte si pe hartie cuvinte pentru mine, cand nici nu stiu, si oferindu-mi-le cu mana tremuranda.

cu nicio secunda din viata impreuna pierduta cu absentze, cu televizoare, cu altceva.

cu muzica. muzica…

si ma gandesc, oare ce melodie as fi fericita sa primesc in contextul asta?

si, de ziua lui valentin, acest american indragostit, imi vin in minte numai piese romanesti. si nu una, ci doua, cinci, zece. si eu vreau neaparat sa aleg una. dar e una acum. si-o sa mai vina…

….

si.. dincolo de ce as vrea sa primesc, pana la urma patetismul de mai jos e foaaarte valabil. si emotionant.

4 gânduri despre „Ma fericeste, nu ma fericeste

  1. ciribantrop-ul de mai sus nu-s eu, ci mama 🙂 de pe calculatorul de acasa.

    mama, dar vezi ca eu vorbesc de viata asta cu aer si cu fulgi, nu de fantezii 🙂

Lasă un răspuns

