Hop si io in trendu cu sf lumii

Radio Transilvania (9/10/2008 11:23:07 AM): De ce ar fi incorect sa se sfarseasca lumea maine?

7 gânduri despre „Hop si io in trendu cu sf lumii

  1. Eu cred ca ar fi incorect la lumea sa se sfarseasca maine pentru ca ar trebui sa fie pace in lume si nu sa se sfarseasca asa cand doreste ea inainte sa se termine toate razboaiele si petrolul. As vrea sa va mai spun de asemenea ca as dori sa spun si despre teme sociale ca nu e corect ca maine sa se sfarseasca lumea pentru ca atunci nu am mai putea maine sa facem chiar nimic pentru ca lucrurile acestea sa ramana nespuse. Va multumesc, daca castig va rog sa trimiteti pizza la biserica ortodoxa de pe eroilor ca sa puna domnul parinte o vorba buna pentru mine maine cand vom fi la judecata. De asemenea, eu deocamdata sunt bine, multumesc de intrebare care va dorim si dvs.

    Mishu la miss world contest

  2. am uitat sa raspund:

    Pentru ca este o situatie similara cu cea cand mama cuiva spune „io te-am facut, io te-omor”. Nu este corect. Nu am dreptate?

  3. Eu cred ca nu ar fi corect ca lumea sa se sfarseasca maine pentru ca abia mi-am facut plinul la masina, mi-am umplut frigiderul, am luat salarul si inca nu l-am cheltuit, nu am facut dus inca azi, nu mi sa terminat de downloadat un joc, nu am facut curat in casa, nu i-am zis pa memei, nu mi-am terminat cartea de citit, si pentru ca nu am chef sa mor maine… de aia…Punct.

Lasă un răspuns

