Hey, that’s no way to say „suplimentat”*

O zi de miercuri, in care a devenit clar ca e imperativ pentru sufletul nostru sa il auzim pe Leonard Cohen live.

ORA 14.

– Buna ziua! Diverta Cluj?
– Da.
– Mai aveti bilete pe gazon la concerul lui Leonard Cohen?
– Hm, stati sa vad.
– Hrr Hrrr Biz Biz Oinc Oic Pic Poc.
– Unde vorbeam inainte aveam semnal bun, dar nu aveam calculator sa verific biletele. Aici am calculator, dar nu prea am semnal.
– Nu-i nimic, ne descurcam.

– Avem, ca s-au suplimentat.
– Bun, pana la cat aveti deschis?
– Pana la 20.
– Perfect, multumesc. O zi buna. La revedere.
– La revedere.

ORA 19.10

Pe mess cu kafkutza

el: auzi, hai ca cobor io si-ti iau biletu si cand iesi vii si-mi aduci banii
de la diverta????
DOAMNA………
io: da
el: cat e?
ajunge un milion?
eu: da
e 79 sau 89
el: no, amu cobor si ti-l cumpar
eu: ok
pe gazon
multam
gazon simplu
pe gazon simplu
nu vip
si nici altceva
el: pe zgura, mai bine
eu: taci ma
el: sau la vestiare
m-am dus

10 minutes later

el: SCUMPO, VERY BAD NEWS
eu: WHAT\??????????????????????????????
bai nu ma fierbe
el: NU MAI SUNT BILETE DECAT LA SECTORUL PREMIUM, CU 249 DE LEI
eu: o zis femeia ca s-o suplimentat!!!!
el: SERIOS, ACUMA VIN DE LA DIVERTA
eu: AZI AM VORBIT
cu ea
el: AIA DE JOS ZCEA CA NU ARE
CUMA AM FOST
eu: o zis ca s-o suplimentat, mah
nu stiu cine: fut-o stalin
eu: acuma o sun
merci oricum
el: TU NU INTELEGI???
ZICEA CA NU-S
vorbeste cu ea si daca is merg si iau

ora 19.40

– Buna seara. Am sunat mai devreme si am intrebat de bilete pe gazon la Leonard Cohen. Mi s-a spus ca sunt, ca s-au suplimentat. Acum a fost un amic sa imi cumpere si i s-a spus ca nu sunt.
– Buna seara, stati sa v-o dau pe colega.

(Aaaaah, cum putea sa lipseasca „stati ca v-o dau pe colega”? Desiigur ca nu putea lipsi)

Trop Trop Tzop Tzop.

– Alo!
– Buna seara.
– Buna seara.
– Sunteti altcineva?
– Da, sunt altcineva.
– Bun. Deeeci. Am sunat mai devreme si am intrebat de bilete pe gazon la Leonard Cohen. Mi s-a spus ca sunt, ca s-au suplimentat. Acum a fost un amic si i s-a spus ca nu sunt.
– Ah, da, s-au suplimentat. Dar nu au ajuns biletele suplimentate.

(a observat doamna f f bine termenul cheie. „suplimentat”. pe care l-a preluat urgent)

– Aaaa. Bun. Si cand ajung?

– Pai… nu stiu daca se suplimenteaza (not agaaain) de fapt.

– Ah. Nu?

– Pai nu… (simteam asta – 😦 in vocea ei). Dar ar trebui, asa s-au vandut de bine in ultimele zile de numa.

– Aha. Pai revin.

Femeia, de treaba, mi-a explicat ca nu are sens sa sun la Bucuresti, ca doar sunt in retzea si daca nu au aici, nu au nici acolo…
I-am dat numarul meu, sa ma sune cand… guess what… cand se su-pli-men-tea-za, desigur.

Un punch line care nu are mare mare legatura, dar mi l-am amintit (si e si pe la comments pe undeva):

La stadionul din Tasnad suna unu’:
– Buna ziua, de la cat ii meciu azi?
– Apaaai… de la cat v-ar conveni?

* Titlul e o parafraza triviala a acestei melodii cantata de dinsul.

ULTRA UPDATE

Joi, pe la ora 15 am fost sunata de la Diverta sa merg sa imi iau biletul. Iupii! Megaa!
Io nu zic ca ar fi vazut textul asta…

10 gânduri despre „Hey, that’s no way to say „suplimentat”*

  1. @ coptilutz: bai, nu ai cetit bine. lenny m-o sufocat cu aer, nu mi l-o luat. precepi si percepi dferansul?

    @andreea: tz-am zis pe mess:))

    @zamolcsis: uite, cadou asa, de buna dimineata –
    „Give me crack and anal sex
    Take the only tree that’s left
    stuff it up the hole
    in your culture”.
    Don’t take it personal.
    I rest my case.

    p.s. dupa concert va fi si nudy shit, altfel nu concep.

    @tiri: pai da, tu, ce-i aci, bar de niegri??
    p.s. vezi ca ii cu s, nu cu sh:))

Lasă un răspuns

