Do I hear „pathetic”? Going once… going… Sold:))

Intrebarea mea:
Cum – dupa „fluturasi”, care ar putea avea multe alte cauze, dupa spalatu’ sosetelor dinsului (care ar putea fi doar faptul ca scarba a pierdut lupta:) ), dupa toate alea, deci, cum stii ca il iubesti pe omul de linga tine?

Raspunsul meu:
Cand simti nevoia (inainte ca si pentru ca sa poti sa adormi) sa iti lipesti labele picioarelor de ale lui. Ale lui labe ale picioarelor.

De ce dracu nu scriu in engleza? Nu era mai romantic „feet”? Am stricat tot postul. :))

No i-auzi ce zic astia (pare creepy, da’ nu ii). Cred ca ma plagiaza, da’ no… tac:

UPDATE: Care-s raspunsurile voastre? Desigur ca nu ma astept la buluceala pe commenturi, ca doara ii greu sa-ti recunosti vulnerabilitatea si, pana la urma, poate fi risky: daca odata mi-i frig si imi lipesc picioarele aiurea? Da’ daca acuma citeste omu’ de care mi le-am lipit already? Tot felu’ de consecintze nasoale de tot: de exemplu sa creada ca esti uman :)). Merg raspunsurile si cu „anonim”:)

PRECIZARE DUPA PRIMELE COMMENTURI: Nu imi lipesc „feet” de ale lui atunci cand sunt reci musai. Atunci ar fi destul de clar ca e cel putin inca un motiv. Mi le lipesc indiferent de temperatura lor. Si cred ca mi le lipesc once, datorita dragostelelei, pe care o constientizez mai tarziu cu o secunda dupa contactul produs… si dupa aia tot mai rar le ating:))).

13 gânduri despre „Do I hear „pathetic”? Going once… going… Sold:))

  1. io bine-nţeles că nu-s de-acord. că mie mi-i aşe cald la labele picioarelor că dorm şi iarna cu iele p-afară.

    da’ dacă vrei răspuns, io cre’că ştiu că-l iubesc când pot să-i zic din toată inima „te urăsc” când mă enervează de mor. adică mnoa, îs aşe legată de iel cu sufletu’ încât ştiu că zicându-i că-l urăsc nu mi se trezeşte poftă să-l chiar urăsc.

    coerent?

    P.S. nu-s anonimă

  2. De o mie de milioane de ori de atatia ani de zile incoace fe…meile (mele si uneori ale altora) m-au facut sa tresar 1 m in sus cand si-au lipit iubitor piciorul inghetat de-al meu sau mana inghetata de…mine. Nimic nu se compara cu sentimentul, si in sensul rau dar si in sensul bun. Nu ma lasa sufletu sa ii zic „MI FRIG, DU-TE IA-TI SOSETE LA NAIBA”, prefer sa inghit in sec, sa ma imaginez a fi intr-o apa termala de ~30 grade C si sa savurez clipa…clipa paralela cu clipa inghetarii. 😡

    cine canta clipu ca nu ai binevoit sa scrii!?
    NOH?! Mai astept?! :p

  3. alex, ştii ce i-a zis oana sârbu lui ştefan bănică junior în liceenii, după ce au fugit vreo 5 minute prin şcoală şi pe niste trepte în ceva parc? n-ai înţeles nimic! – asta i-o zis.

    iar cine cântă melodia afli dacă meri pe linku pe care-l iei din fereastra din postare.

  4. am scris comentariul ăsta numai de dragu de a mă băga-n seamă, că n-am nimic de scris, tre să merg să iau o lămîie, să nu dau în diabet (nuş dacă-i vreo legătură între lămîie şi diabet, lăsaţi-mă-n ignoranţa mea).

  5. no, ca sa videtz ca se confirma, in particular, ce am zis.

    un om zice asa:

    omu : coata-ti femei sa scrie din alea, nu nou astia macho
    omu : ca nu ne permitem sa ne dam vulnerabili
    eu: pai asta zic
    eu: asta am si scris
    eu: ca va dati macho
    eu: nu stiti
    eu: ca de fapt
    eu: machoshagu sta in altceva
    eu: si esti macho cand ii cazu sa fii macho
    eu: si esti cu atat mai macho cu cat iti exprimi neshte d-astea umane cum ar veni
    eu: paradoxal
    omu : dapai cînd nu-i cazu sa fim macho? ca îi meserie cu norma-ntreaga
    eu: da pe naiba!
    eu: n-ai inteles nimic!
    eu: vorba lu oana sarbu
    eu: via tiribonflax
    omu : haha, da, aia-i pt „aia-vechii”
    eu: sunt momente in care e mega sa fii non macho
    omu: bine tu, or trecut vremurile, unde mai gasesti tu naivi ca stefan banica?
    eu: le simtz tu
    eu: bai, nu ma dispera, ca sunt
    omu: sa ai cui zice din alea?
    eu: nu naivi, ma
    omu : api sunt, da’ unde?
    omu : în scoala primara
    omu : ptiu-ptiu
    eu: is, ma, in lume, termina cu prostiile
    omu : ase, da, prin sudan
    eu: nu in asta consta machoismul
    eu: sa fii tare e una
    eu: si puternic si protector
    eu: si orgolios chiar
    eu: dar ashe catar o iei pe aratura si ajungi ca cocalarii aia de le zic la neveste „papushe” si apoi
    rid cu pretenii bine
    eu: nu ii stres, ca is si io misogina, da atunci ma frate, nu o mai lua
    eu: e, sau nu ii zi papushe, te iubesc
    eu: zi-i papushe, esti o retardata
    eu: oricum va sta cu tine, ca ai banu, tu ca si cocalar
    eu: daca e o papushe veritabila
    omu : claro

    NOTA: Asta ce am io ii un soi de feminism cu esentza pe dos decat feminismu clasic? Si atuncia cum se impaca asta cu misoginismu-mi? Ah, m-am prins, mie imi place ca OMU sa isi accepte si exprime umanitatea. Nu femeia. Nu ca femeia n-ar fi om. No, intelegetz voi ce vreau sa zic.

  6. Cand din diferite motive nu mai ai acea persoana langa tine. Dupa care faza ai fi in stare sa faci orice ca sa dai timpul inapoi sa-i spui ce simti, sa schimbi intamplarile in care tu ai gresit…sa…sa…sa…

Lasă un răspuns

