Pentru ca sunt emoTIFFa

asadar, with no further introduction, nostalgii si regrete post-TIFF:

– asta e pretty obvious: ca nu am vazut suficiente filme. spicuim din ce am ratat si nu as fi vrut: Viva, documentarul despre Sigur Ros, Dintotdeauna mi-am dorit sa fiu gangster, Control, Jamil, mergi în pace…

– ca nu am putut sa stau la niciun chef pana ma tinea fizicul (motive de job a doua zi). in singura noapte in care as fi putut sa ma destrabalez si io ca omu si as fi putut cunoaste noi cetateni pentru relatii profesionale ulterioare am facut o ditai caderea de calciu. plus ca el avea film a doua zi dimineata. la care nu am ajuns niciunu. bine-o fost si numa’ la q&a.

– ca nu am mai apucat sa public la timp un interviu tare simpatic.

– ca nu mai e lume cu badgeuri pe strada… angajatele de la kenvelo au ceva asemanator, though:))

– ca iar gandesc in engleza si nu prea mai am pentru ce right now:)

– ca nu am chef sa imbrac prea repede rochiile flu flu de la festival

– ca pe terasa muzeului se strangea toata sandramaua duminica seara, ca si un decor al unei pelicule la care s-au terminat filmarile

– ca nu mai fug ca o gaina beata toata ziua si toata seara, cu sentimentul ca fac lucruri care chiar conteaza pentru multi.

– ca nu mai sunt prin preajma mea oamenii aia faini pe care i-am intalnit la editia asta si pe care ii stiam dinainte

– ca terasa de la diesel a redevenit un loc total neprimitor pentru cei ca mine, dupa ce, timp de o saptamana, a fost martora unei boemii care i se intampla doar la tiff (ghici cine dormea cu picioarele pe masa? nu, nu eu)

– ca nu am apucat sa imi iau ramas bun de la o gramada de oameni

mai sunt o multime de chestii pe care le am acum in minte, da’ parca mai bine ma opresc.

asa ca, pentru a atenua depresia post TIFF (daca ti se pare patetica atitudinea mai intreaba in jur, o sa gasesti mii de oameni ca mine:) si o sa ne scuzi ca existam. emoTIFFi – asa cum ne-a numit Kafkutza), o sa mergem la Sibiu in weekend. unde o sa fie, evident, mai slaba treaba, astfel ca o sa fie trecere gradata, nu brusca. logica imbatabila as usual:)).

2 gânduri despre „Pentru ca sunt emoTIFFa

  1. Pingback: TIFF ma vrea. Il voi onora. Ii datorez asta. « E osul inimii – el poate fi tradat ca orice lucru

Lasă un răspuns

