This one goes out to the adventure of being you

Voiam sa scriu despre un domn poet azi si uite ca viata asta si zazaniile ei ma fac sa imi indrept atentia spre un alt domn, de aceasta data un prieten al meu – P. Unii (zdai seama ca nu dau link:) ) ii zic, la comun cu mine, pussycat, dar asta il enerveaza, cica. (De fapt ii place pe undeva, in strafundurile lui feminine pe care si le neaga).

Asadar, P. si cu mine ne suntem dragi, cred, unul altuia. Povestea prieteniei merge cativa ani in spate si am trecut prin faze de tot felul – de la chat la ore mici (el era pe atunci mult mai departe) la nevorbit sau la „sers, ce faci?” si atat.

De vreun an si mai bine eu si P. vorbim des si mult. Dar – si aici am vrut sa ajung – pana sa ajungem sa ne vedem e o adevarata aventura. Pentru ca lui P. i se intampla cele mai fucking amazing chestiuni din cauza carora rateaza intalniri. Nota bene: daca vine la intalnire, intarzie vreo ora si mai bine.

Spre exemplu, intr-o marti m-am dus cu un alt amic sa vedem un spectacol in Zorki. Urma sa ma intalnesc acolo cu P. si cu prietenul lui fotograf-de-gagici-bune-dar-nu-numai.

No si trece o ora de la inceperea spectacolului si oamenii nu vin. Io, ca de fiecare data cand nu ma invat ca asa ii el – ma ingrijorez ca oare ce i-i baiu. Si-l sun. Si acum bomba:

„Tuu, sa vezi de ce nu am venit: mi-o disparut hamsteru’! S-o bagat dupa aragaz si o trebuit sa tragem toate mobilele si alea!”

How can you bloody compete with that???

Lasă un răspuns

