2.30 noaptea, langa lift la etajul X

Era doua noaptea si nu aveam tigari. Si fac urit in aceste minunate momente. (Nu mai citi daca te deranjeaza si ti se pare pitiful dependentza mea pe care o recunosc si nu sunt mandra de ea)

Bun… niciun magazin deschis in zona, asa ca dupa o incercare esuata de a primi tigarile prin taxi-comision am apelat la un site-firma ce-tz aduce de tate noaptea. Eram singura in casa, asa ca m-am gindit io in gindu meu ca tare potrivit ar fi sa dau urmatoarele: nume fals, adresa cu un etaj mai sus, numar de telefon primit in dar de ziua mea (adicatalea de cateva zile). Ca noah, sa vina ala la usa mea la nushcat in miez de noapte parca nu imi suridea. Pana si tigarile le-am cerut de aceeasi marca, da diferite de ce fumez io;).

Zis si facut. Da fiindca nu dadusem apartamentu, numa etaju, o trebuit sa astept pe palier sa vina. Nu uita, la alt etaj. No si ca sa imi treaca timpu si sa ne ridem, m-o sunat o buna pretena.

Delivery boy numa nu mai venea si io vorbeam in soapta „sa nu ii trezesc pe vecinii pe care nu ii cunosc, ca de aia de la etaju meu nu mi-i asa jena”. Si rideam infundat, ca intr-o camera de camin, cand esti in tabara in clasa a III-a si s-o dat stingerea si tu te rizi cu colega de banca (pe care o lasat-o ma-sa in tabara cu conditia sa nu mai faca pipi in pat. Da, la varsta aia!).

No si aud io zgomot la un moment dat si merg sa vad ce ii. Stupoare: era o grasa (iar nu mai citi daca esti politically correct. Bine, era de fapt o physically challenged person) cu gagicu or amantu. El avea o coca-cola intr-o mana, in cealalanta o punga. O secunda m-am gindit ca el ii baiatu ce-l asteptam. Da ce cauta grasa in picture? No, poate, coincidenta, omu are iubita la mine in bloc si o tzuca pana vine clientu. Da’ cand ma gindeam io la astea si ma rideam intre timp si cu pretenutza la telefon apare si pachetu meu de tigari cu om cu tot. Io ii multumesc si platesc vorbind la telefon. Trei noaptea, io in papuci, cearcane, vorbind la telefon in soapta. Da’ el nu se poate abtine: „Da’ numa atata sa va intreb: Cum ati aflat de noi?”.


***

Tot ieri. Eram la frate-meu si o sunat buna-mea pe fix. Ma da fratello si pe mine la telefon si buna conspirativ (n-are sens sa zic concret despre ce era vorba, long story si neinteresant in momentu asta) zice, stiind ca is si ai mei prin preajma si poate nu vreau sa ma confesez cu ei de fatza: „Raspunde-mi cu „Da” sau „Nu”: Cum sta situatia?”. O iubesc.


3 gânduri despre „2.30 noaptea, langa lift la etajul X

Lasă un răspuns

