we are mess-ed up (II)

P: – Maine nu lucrezi?

eu: – ba

P: – Si ce faci?

eu: ?

eu: lucrez

…………………………….

eu: ai masina?
u c: m-ai vazut?
eu: ha?
eu: intreb
u c: si eu
eu: no
eu: deci
eu: io am intrebat prima
u c: da.
eu: da, ai masina?
u c: da, tu ai intrebat prima
eu: zi amu
eu: ai masina?
u c: vrei sa mergi undeva?
eu: da
u c: unde mergi?
eu: in manastur
u c: no, asa nu-mi sun nici soferul
u c: e prea aproape
eu: tre sa car un calc
u c: nu am masina, mai
eu: ochei

………………………………………………

emoticon de-ala ce face  cu ochii coancsi si ii zuzike.

Lasă un răspuns

