we are mess-ed up

Y: ati fost kreva dupa bani sau ink nu se dau?
eu: nu cunosk situatia
Y: aham
Y: roger
eu: rogerius?
Y: over&out
eu: nu pana nu-tz zic yo
eu: no intereseaza-te pliz
eu: baga capu
Y: tat io
eu: tat
Y: k deja am fost
Y: nu tat
Y: zi la N k eu merg la tzigara
Y: si anuntati-ma de ce ati aflat
Y: over&out
eu: bigne

Extragem propozitia: „zi la n k eu merg la tzigara”. M-am ridicat de la birou si i-am zis lui N: „vezi ca Y merge la tzigara”. Corect pana aici? Y era langa ea. nu mai intelegeam nimic. lumea mea incepea sa nu mai faca sens. se prabusea logica universului personal. apoi Y mi-a zis ca de fapt voia sa spuna sa ii zic lui N sa intre ea sa vada de bani ca el merge la tigara. End of story.

Lasă un răspuns

