Doua tigari si bluza-zebra

Alex imi zice ca e suprasaturata piata de literatura confesiva. No deci:

… aseara, ramasa fara tigari, ma gandeam ce super senina si fara griji o sa-mi beau eu azi cafeaua, dimineata. Purificata (vorba vine), o sa cobor la minunatul parter si, de la magazinul de acolo, ghici?, nu o sa-mi iau tigari. Mai mult, o sa trec cu nonsalanta pe langa magazinul de langa bloc si, surpriza, tot nu o sa iau tigari. Si tot asa pana la servici, unde o sa savurez prima tigara din pachetul cumparat intr-un final…

Ei bine… azi dimineata… m-am trezit tata-ntr-un sevraj si, inainte sa se faca supercafeaua, am coborat urgent la parter sa… iau tigari. „Nu am deloc tigari”, zice draga de vanzatoare careia ii stiu toata istoria chirurgicala dintr-o poveste anterioara. Ioi! Ioooi!!! Ce naiba ma fac? „Da’ tu fumezi?”, o intreb adormita si disperata. „Da, ia doua de la mine. Sa ai la cafea”.

Zi end.

P.S. Fara legatura, evident: La bere, azi, un tip, amic de-al unor colegi, era imbracat extrem de… smecheras de Obsession, da’ nici macar. Pantaloni albi, tricou cu imprimeu zebra, negru pe maro, pantofi cu varfu’ ascutzit, ce mai, tot tacamu’. Si vine chelnerita sa ii aduca berea. „Scuza-ma ca te deranjez din nou, dar cand mai ai drum pe-aici adu-mi un pahar, te rog frumos”, zice el. Toata propozitia, asa lunga cum ii, fara misto. De ce naiba cred unii – mi includid, ca smecherasii astia nu au manners? Sau era doar imbracat ca un smecheras? Veritabila dilema:)). 

Lasă un răspuns

